Hugger i sten,

En ny vecka,betyder en vecka närmare lovet. Mitt liv består just nu av plugg plugg och mer plugg. Jag går under snart! Helgen bestod av utgång och fest i fredags,lördag och söndag bestod av jobb och massa mys med småknoddarna ute hos pappa. Idag va det sovmorgon,hela dagen! Jag,Amanda,Lol och Vickan gick och käka lunch. Sen drog vi en runda på stan. Sen va det dags för att prova ut kläder åt mig och Victoria för på lördag är det vi som ska synas på Nyköpings catwalk. Kom och kika 11.50 och 13.20 tror jag det är vi ska gå. :) Idag flytta jag hem igen,efter att ha bott hos pappa ett tag. Skönt! Jag börjar äntligen bli helt frisk,så idag tjuvstarta jag lite med träningen. Det blev att springa en runda på spåret! Jag va lycklig :D I am back on track!!! Nu ska jag fortsätta plugga körkortsteori resten av natten,snart är det dags för dagen med stort D..! Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0