Onsdag hela dagen!

Det är onsdag,vilket betyder att jag tar helg imorgon :)
Sen är det bara ynka en enda jobb-vecka kvar!!!

Igår kom Vic till mig,vi lagade mat närmare bestämt
klyftpotatis,kyckling och ädelostsås.
Sen kom Amanda hit och då åt vi hallonsorbet och chips.
Det vart mys med lite spel och härligt mycket skratt!
Senare kröp vi ner allihopa i stoora sängen.

Idag har jag jobbat hela dagen,men skutade vid 3.
Då la jag mig och stekte vid poolen och somnade.
farmor kom sen och hämtade mig, jag bjöd f&f på mat.
Efter det tog vi en sväng in till hamnen för att jag va sugen på glass!

Och nu sitter/ligger jag på soffan efter en lång springrunda med Maria!
Känner mig så jäkla duktig :)  Femte gången på en vecka, yeeah!

Nu ska jag ta H&M-katalogen som kom idag och se om jag ska beställa lite käder.
På fredag är det lön,på lördag är det fest och imorgon ska jag antagligen träffa
matildaflugsvamp.blogg.se


Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0