I mitt huvud,från min säng.

I morse vaknade jag upp i min alldelses egna säng
som jag inte sovit i på ca 2 veckor, UNDERBART!
Det blev ännu bättre när jag gick upp och mamma
hade dukat fram mysfrukost.
Sen åkte vi och fikade med mormor & morfar,mys!

Jag och mamma tog en sväng på staden sen,vi fixa
ett VISA-kort till mig (: Men dom klippte sönder mitt gamla
så nu kan jag inte få ut några pengar på 4 dagar,yehy.

Jag åkte ut till pappa igen,tog ett dopp i poolen och sen
kom Victoria & Gabriella. Vi grillade och hade det bara tgrevligt.
Efter maten drog vi vidare mot Rebecka,lite fest.
Och nu ligger jag i min säng och filosoferar om livet.
Hela dagen har jag tänkt massor på att jag har verkligen allt
här i livet,MEN,det kommer alltid ett men, det är ändå något som
saknas. Det är någonting som inte fyller ut riktigt ordentligt.
Det svåra är att komma på vad det är.
Sen har jag tänkt på massa andra saker också,men det tar vi en annan dag
Nu ska jag kolla SATC hela natten!!

Sov sött.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0