svinigt.

Jahapp,imorgon ska jag testa mig för svininfluensa OCH svinkoppor.
Kan det bli mer svinigt,eller?
Plus att jag antagligen har bihålsinflamation,för jag kan inte böja mig framåt utan
att få ont i huvudet,typ som att det ska explodera!!

Jag som hade räknat med utgång,fick snällt stanna hemma hos min
muffins-bakande mor. Så nåt bra va det ju.
och så har jag städat mitt rum,sen rev jag ut hela min garderob och rensa ut det jag
inte använde så jag kan få in lite nya höstkläder :D

Imorgon ska jag upp 08.00 för att ta en morgonpromenad,en lång en!
Känns som att man borde försöka komma iform nu,efter Magaluf.
Men mitt första mål är att bli frisk,sen träning.

Nu är det godnatt.

/ N.
she´s a golddigger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0