SkolaPluggUsch!

Jaha,då var den första dagen efter lovet avklarad.
Det va upprop,och sen snack om projektarbetet.
Det blir jag och Amanda som bildar grupp och åker till Indien
och vårat arbete kommer att handla om tvångsgifte och aborter.
Vi är nu studenter och jag känner på mig att det kommer bli ett
TOPPENÅR! Det är min tid nu,och jag ska leva fullt ut :D
Jag och säkert övriga också ser nu fram emot ett jäkla fartfyllt
år med många roliga studentfester och en massa annat!

Nu sitter jag och ska starta terminen med att beställa en alldelses egen dator :)
Kändes som att det kan behövas nu,till allt skolarbete.
Imorgon blir det först skola,sen en lååång shoppingrunda på stan med Tesse och Jossan.

Nu är det natti natti för min del.

SOV GOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0