SistaDagenPåSistaSommarlovet!

Idag är det den sista dagen,på det sista sommarlovet!
Det har gått sjukt fort. Men nu ska vi tillbaka till vardagen igen,vilket
kan bli ganska så skönt ändå.

Igår skulle jag och fika med Tesse på stan. Så vi skulle mötas vid min parkering.
MEN, när jag gick ut så stod det ingen cykel med Tesse där.
Utan där satt Jossan och Tesse I EN BIL! Jossan klarade uppkörningen och har nu
lämnat cykel/moppe. Grattis Hjärtat! Så vi åkte ner till stan,käkade lunch och sen körde
mig till läkaren,en virrig en, och jag hade varken svininfluensa eller svinkoppor. Det var
något annat konstigt jag inte ens kan uttala. Så nu hoppas jag att jag inte behöver se ut
som skit i fejjan såå länge till!!
På kvällskvisten drog vi oss ner till Norpan,till Rix FM-festival och annat mys.
Och ikväll väntar nog utgång,vi kör så det ryker nu sista dagarna innan allvaret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0