Hemma!

Nu är jag hemma efter en toppen 10-dagar på Mallorca men
underbara tjejer!
Det har festats,det har solats och det har badats.
Och det har hänt men massa knäppa & roliga saker!

Men väl hemkommen så blev jag sjuk, hög feber och tokförkyld. BLÄ!
¨
Fredagen bestod av sömn, klippning och utgång med tjejerna.
Dåligt drag till en början men det ordnade upp sig framåt senare natten.
Kul att träffa dom gamla vanliga igen.
Amanda och jag filosoferade på ett fyllesätt,vilket inte alltid är kloka ord men just då var det de ;)
Jag kom hem tryggt och säkert, sen fick jag besök av Erkan som tog en taxi till mig.
Vi drog en massa kommentarer om mitt torterade face! Det ser förjävligt ut just nu..

Lördag träffade jag Matilda, henne har jag saknat! Vi drog en lunch på CoffeHouse och kika i affärer.
Sen däcka jag i Bryngan på grund av feber, hem och har inte sovit en blund inatt eftersom jag har äcklig hosta.

Men nu ska jag bli frisk & snart är det skola, yeehy.


Här kommer lite bilder från Magaluf.

Puss & snor

Kommentarer
Postat av: matilda

kryyyaa!!!<3

2009-08-16 @ 15:37:01
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0