Helg!

Tjoho,det är helg och det betyder att det är en vecka mindre kvar på
skolåret.

Igår var det en seg dag i skolan, sen mötte jag upp Rebecka och vi
cyklade till stan för att ta en fika på Hellmans. Det blev massa prat och
det var mysigt!
Efter det cyklade vi till sporthallen för att titta på herrarnas handbollsmatch.
Och efter det cyklade jag hem för att få i mig lite mat och sen åkte jag vidare till
Multihallen för att heja på tjejerna när dom hade match. Dom förlorade men spelade
bra :) Sen åkte jag och rebecka ut till henne i Bergshammar,tittade på gamla avsnitt av
Big Brother innan fylle-Henke dök upp :D Sen sov vi gott,iaf jag!

Idag har jag varit barnvakt hela dagen,tjänat lite extra cash!
och nu sitter jag ute i skogen hos min käre far och gör så lite som möjligt.
Imorgon bitti är det tidig uppstigning för jobbet kallar klockan 7!

Nu ska jag va lite social mot min far, sov gott!

N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0