driveMEcrazy.

Jaha,då var denhär helgen slut och jag ser inte fram emot nästan! Det står nämligen släktträff på schemat fredag-söndag på Vibäck,alltså ute i skogen!! Men något bra är att jag ska träffa Alex på fredag,antagligen :) Helgen har mest bestått av work,men det har ändå varit helt okej. Cashen rullar in,och det känns bra. Men eftersom jag inte har orkat göra så mycket annat när jag inte har jobbat så har det funnits alldeles för mycket tid för tankar,vilket verkligen gör mig helt gaaaalen!! För man kommer ofta in på jobbiga och alldeles för djupa tankar som är svåra att ta sig ur. Men något mer bra jag har fått ut av denhär helgen är att jag har tillbringat mycket tid med mina småbröder,det har jag inte gjort på över en månad.. Nu ska jag sova,för imorgon är det skola,igen! Nattinatti,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0